knaz,fräs,lus,jul,första,10,snö,kall.....äh skit samma,de här får duga som rubrik....x)

2010-11-29 @ 21:42:05

jahapp nu vare typ 4 dagar sen jag skrev, har haft mkt att göra o varit trött 24/7 av medicinen ja fick, jälvigt drygt!! aha...,var ska man börja ngn stans då? vet inte riktigt var ja avslutade sist och ja orkar inte kolla de heller,men ja kan ju lova att uppdateringen kmr bli bättre nu iaf för de e sista dan ja äter medicinen idag och då kmr ja ha mer ork att skriva o mer ork att hitta på saker =) haha possitivt tänkande!!!
Håller på att fixa ihop allt när de gäller skolan nu, har 3 veckor på mig att ta igen hela terminen
yippie!!....fast nä!
Matten e påbörjad o idrotten är snart inborrad i huvet x) känner mig även väligt stolt som jobbade ikapp ett helt kapiter på en timmes spanska o lärde mig allt som dom andra hade lärt sig på 2 veckor, duktiga jag!! :D
nej gud, nog om skolan nu!! ^^
okej va ska ja börja berätta? hm, helgen!!
I fredags kom älsklingen till mig för att spendera kvällen och lördagen med mig :) mysigt värre!! Mötte upp han inne i stan o så drog vi till väsby en snabbis för att sedan åka hem till mig o kolla film, blev avatar...och eftersom att ja äter min medicin så somnade jag haha så han fick titta själv^^ va snällt av mig va? nä inte speciellt!! (a)
ah men iaf, vaknade till när filem va slut och då drog vi till kista på bio (saw i 3D) ja blev så sjukt rädd, ja skakade när filmen va slut :0 va verkigen as rädd....och självklart va han tvungen att skrämma mig oxå -.-''
sen medans vi väntade på att mamma skulle hämta oss så träffade ja emmy i kista :D de va inte igår asså, som vanligt så snackade vi i mun på varandra o bara vi 2 fattade vad vi sa och alla andra kollade på oss som stora frågetecken xD haha så sjukt kul asså!! saknat dig som faaan gmn!! :D
aja, vi kom hem iaf och ja va trött som ett jävla as x) somnade efter en helvtimme när vi hade kommit hem ^^ (sociala jaaag....tiiep??) men han kunde inte sova så då bestämde han sig för att jag inte heller skulle få göra de...så jag somnade väl tiiep runt halv 4, halv 5 någon gång....
Blev även väckt tidigt ^^ tillslut så drog ja mig upp ur sängen o gick o dushade, efter de drog vi in till stan o åt :) chillade lite i stan och så innan han va tvungen att åka hem :'( miss u bby<33
Efter att älsklingen åkt så drog ja till kista o mötte upp mammas nya kille o hans 2 barn (alex o jonte) vi gick på bio, nya Harry Potter filmen :) så sjukt bra asså!! längtar tills nästa kommer i sommar (a) fast ja måste erkänna att den va lite läskig....x)
efter de drog va hem och då drog jag ut me zara :D<3 kom hem runt halv 1 någon gång och då hände de inte så mkt, chillade runt lite och kollade lite tv och sånt :)
På söndagen va de kalas för min kusin Gabriel som fyllde 10 år :) den sötnosen blev lite chockad när han fick veta att de va 10 han fyllde, han trodde han skulle bli 11^^ så gulligt!! Vi va där ungefär hela dagen och kom hem efter 9-10 någon gång. Fanns ju inte så mkt att göra när man kom hem eftersom att de va söndag kväll och skola dan efter...
Och så tillslut så kommer vi till idag, Måndag.
Skolan idag, inte varit där på ett tag nu eftersom att jag har varit sjuk i 2 veckor..jobbigt jobbigt....
men idag va jag iaf där och de kändes väldigt bra att vara tbx x)
Efter skolan drog ja o zara till kista, skulle ha tagit hål i örat men jag skippade det men zara gjorde det och de blev snyggt tycker jag :D själv köpte jag 2 toppar - en till jul och en till nyår :) jätte nöjd!!!
Sen drog vi hem men träffades senare på kvällen för vi hade tråkigt x) kuuuligt va hade gmn!! mammaah xD

haha nej gud nu orkar jag verkigen inte skriva mer, har säkert glömt massa saker men mina fingrar e döda ^^ skriver nog mer imorgon....

puss o kraaam på er :D<333


Kommentarer
Postat av: Zara<33

HAhahha!! minnen 4-ever<33 MAMMAH!! xd

2010-12-01 @ 16:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!