Måste ju visa att ja lever ^^

2010-11-09 @ 19:53:41

haha, ja lever x)
har inte skrivit på några dagar nu men de e för ja inte har orkat i höst mörkret..blir så trött av att de e mörkt när ja somnar o sen när jag vaknar så är de fortfarande mörkt -.-'' sen när man drar till skolan så blir de ljust några timmar o sen när man slutar så är de bäck svart igen...KUUUL!!!....fast nä.
Nu ska jag försöka att inte vara så negativ!
just nu sitter jag och kollar på paradise hotell :) kuligt värre fiffan (a)
har inte gjort så mkt idag, vaknade klockan 6 och gjorde mig i ordning, några minuter innan jag skulle gå så fick ja ont i hjärtat tiiep så jag blev hemma idag. De blev bättre runt 2-3 någon gång :) då gick jag ut för att lämna lite anteckningar till zara som ja hade lånat av henne :)
De va tiiep snöstorm när ja gick, så hade massa snö i håret....
Klumpiga jag lyckades även ramla på en parkering utanför en skola (*suck!!*) Snacka om pinsamt asså!!
ramlade rakt på ryggen så nu kan ja knappt gå utan att de gör as ont ''/ men e man klumpig så är man (a)

Imorgon hade jag tänkt att gå till skolan faktiskt.
Men ni får ha det så bra tills nästa inlägg :)

puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Per

Hej och tack för kommentaren! Jag håller med om att det nog skulle vara litemer bilder, som jag brukade ha förut, men din blogg var jättefin tycker jag! :)

2010-11-10 @ 06:57:47
URL: http://ottenbergarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!