morgon pigg?...elr har ja inte sovit?

2010-11-05 @ 06:45:20

Ne, ja e verkligen inte morgon pigg. Det är det sista jag är. Men nu äre så att ja inte har kunnat sova på hela natten, har haft så mycket att tänka på, har försökt sova, men de verkar som att de e rätt så kört. Så ja antar att ja får vara vaken då, de blir väl till att dygna.
Eftersom att ja inte har några planer på att sova längre, så tog jag nyss en varm dusch och nu sitter ja i soffan me mammas dator i knät me håret i en handduk. Tänkte försöka sysselsätta mig själv genom att gå ut o gå elr ngt nu på morgonen, då lär ja ju bli lite piggare iaf, om inte annat så lär de ju vara en skön känsla :)
Och sen när ja kmr hem så äter ja lite frukost...om ja inte köpter en smoothie ute eller ngt, men då får ja vänta lite me att gå ut för då måste ju affärerna hinna öppna :)
Måste ju ändå vänta på att de ska bli ljust ute så att jag slipper gå i mörkret...för de e ju ganska läskigt (a) hehe, ja! jag är lite mörkrädd, de kan ja faktiskt erkänna.
kan ju passa på att ta lite bilder medans ja ändå är ute :) fråga mig inte vad ja ska fota men ja ska nog hitta ngt^^

Nu börjar de ljusna så ja måste gå nu, har lite att fixa innan ja kan dra ut och så måste ja hitta ngt att ha på mig också.

puss o kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!