så mkt ja borde göra, så mkt ja måste komma ihåg, men allt ja kan tänka på är dig, bara dig!!<3

2010-11-13 @ 01:27:19

Jaha, då vare fredag igen då och kontigt nog är jag inte på bra humör, elr lite kanske, elr ja vet inte!!
jag blir galen på den där jävla skolan, läxor o prov hit och dit, omprov här o G- där -.-'' måste ta igen massa massa fast ja verkligen inte orkar!! men vad ska ja göra lixom? o så har jag för mkt frånvaro så de blir nog inge turkiet innan jul ''/ kuul...fast nä!!
Sen blir ja gaalen på den här jävla isen som ligger överallt. Jag halkar typ varje dag så jag har gjort illa ryggraden så att min nacke har blivit fucked up! och så har ja ont lite här och var, som tex på knät, där har jag 3 stoora blåmärken och 2 sår från när jag halkade imorshe :(
vintern är verkligen inget för mig! allt e bara så fel o så komplicetat o jag får inte glömma att berätta att de e sjukt kallt även fast man har vantar o mössa o hela skiten....

Men aja, vad kan jag göra åt saken lixom? skolan håller jag på att ta ingen, ska göra alla omprov o massa saker ja missat, verkligen inte kul, men de e ju mitt eget fel!

Men självklart så finns de ju positiva saker oxå - imorgon ska ja va med älsklingen i väsby :D längtar som fan!!
Ska bli så jävla kuul ^^
Kände även att ja måste göra ngt åt mitt hår, så det ska bli mörkt på söndag, haha passar perfekt till den mörka årstiden och mina mörka blåmärken ;) x)

Nu måste jag göra mig i ordning så att ja orkar vakna tid tiiep 7-8 imorgon så att ja hinner med tåget^^

puss puss sålänge<33

Ps, nämnde jag att ja lyckades slå ut en tand? x) visst är jag duktig? (a)

Ps 2, förlåt för den dåliga uppdateringen<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!