tihii ja o zara e ju bara såå snälla^^ (a)

2010-11-04 @ 23:14:37
cha chaa :)

zara kom hem idag, så ja va me henne nu på kvällen :) vi drog ut o snackade lite skit o så :)
hehe vi kände oss så snälla...
vi messade min kille o sa att ja låg på akuten....(bara för att han o alex skrev de till mig förut..)
sen ringde zara han o så snackade dom lite, han blev tiiep jätte orolig (stackaren<33)
men sen när dom la på så kunde ja inte hålla mig längre, så ja ringde han o kunde verkligen inte hålla mig för skratt ^^ han började väl små skratta lite o bah, - nej fiffan va taskigt.... sa han typ om och om igen^^
tihii förlåt älskling<33
kände mig lite taskig faktiskt men lite kul va de tycker ja (a)

haha förlåt<33

har inte så mkt mer att skriva faktiskt, kan ju berätta att ja måste gå upp jätte tidigt imorgon för att orka dra in till stan me zara o träffa simon o simon :) kul!!

men ni får ha de så bra sålänge puss o kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!