energi dricka - man blir pigg på morgonen o trött på kvällen, kan de bli bättre? (a)

2010-10-26 @ 00:42:21

Ja, de verkar ju stämma^^
varje gång ja dricker de så blir ja först pigg o sen på kvällen orkar ja knappt stå upp x) De kan ju inte bli så mkt bättre?...elr hur? :D
ja tycker iaf att de är helt toppen :)
Men de kanske bara e ja som tycker att de e så...? ^^
tihii just nuär ja verkligen jätte trött....i imorshe dracka ja nästan 1 ½ monster (a)(den gula e godast på morgonen...för den smakar tiiep juice (a))
så ja va pigg när vi åkte skridskor iaf (a) men de va jävligt kallt måste ja säga....o smarta jag hade inga vantar me mig -.-'' kände mig såå duktig
trodde mina händer skulle lossna...o varje gång som ja hade lyckats värma dom så kom zara me sina is kalla händer o tog tag i mina händer o sa ''va vaarm du e'' ^^ tihii xP ja, ja (så söt du e gmn^^)

efter att ha komit hem från skridsko åkningen så va ja hemma ett tag, sen fick ja tråkigt o drog ut me zara ^^ vi tiiep åt kekab o chillade runt lite (a) tog bilder o filmade lite x)

nu ska ja försöka sova tänkte ja, för imorgon ska ja gå upp 6 -.-'' och sen dra mig iväg till skolan....men aja, har ju inte ngt val precis så ni får ha de så bra sålänge<3

puss o godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!