I'm alive!!!

2010-10-21 @ 19:48:42
haha japp, it's true!!
jag vet att jag inte bloggar ofta längre, men jag lever faktiskt ^^
men känner mig ganska chysst idag, så tänkte brätta lite om min vecka :D låter väl bra? ^^

i måndags va jag i kista med bästaste, fick bara med mig ett par skor hem men de va jävligt chill att komma iväg ett tag, hittade väldigt mkt snygga vinterskor....2 till par ugg's som ja ska köpa, ett par rosa me sidenband (a) och sen ett par me päls på, snacka om snygga dom va!! sen hittade ja såklart vinterstövlar (med klack!!) jag verklgien ääälskar dom, helt kär!! Måste åka till kista me mamma känner jag x)
aja iaf^^
i tisdags så gjorde jag inte så mkt, tror att ja va hemma hela dan o bara chillade =P
i onsdags drog ja till kista igen med zara och kollade runt lite, fick med mig 2 st tröjot hem, en t-shirt o en hoodie ;) fick även med mig en maskara, den är verkligen awsome!! var har den gömt sig alla andra ggr ja har letat efter en bra maskara....hm ^^
och idag har ja inte gjort så mycket faktiskt...men måste snart göra ngn nytta...plugga till so provet imorgon!!! det är ett måste!!! men ja tar den enkla vägen (som vanligt (a)) o läser bara igenom sidorna som all fakta står på :P
på tal om läsning så kom jag nyss på att ja måste läsa ut boken oxå :0 oops!!! den skulle vara utläst igår...o ja har bara komit halvvägs (a) men men!!

haha ja har bestämmt att ja måste åka till kista lite oftare...elr till ngt annat ställe där dom har Max, deras smoothies (elr va man ska kalla dom) är såå jävla goda!! vi testade den med jordgubbs smak i måndags och igår blev det choklad. mums säger ja bara!! chokladen ägde ut ALLT!! hm, dom borde öppna en Max i centrum!....nära och bra :D (för mina smoothies jag gör själv blir inte alls lika goda :0) men vad ska man göra lixom ^^

btw, jag vet att ja inte har lagt in bilder på ett tag, men ja lovar att dom inte har tagit slut ^^ har värsta ''högen'' med bilder i datan och mobilen som väntar =P ända problemet är att datan kronglar när ja ska lägga inte bilder ''/ så det är ju lite synd!! Men jag ska försöka lägga upp några ikväll :) och om de funkar så passar ja på att lägga in massa...från hela veckan tiiep :) elr asså inte alla....för de skulle nog inte få plats, de är för många xD haha jag tar tiiep 100000 bilder om dan (a) men de blir ju bara roligt då^^ (men dom flesta bilderna är bara flumm!!) tihii!

haha oj, hur mkt har ja skrivit igentligen? :0 ja bara skrev på lite...tror inte ens ngn kmr orka läsa igenom allt haha x) men så blire när ja inte har skrivit på ett tag (a) ja skrev ju som en jävla maskin i somras o nu kan ja inte skriva lika ofta...så då blir de sällan men mkt mkt längre inlägg :P haha så ni får vänta längre mellan inläggen nu och sen när ja väl skriver så orkar ni säkert inte ens läsa xD
men glöm inte att jag inte skriver för er, jah skriver för mig själv, för att skriva av mig lite, men självklart så delar jag ju med mig av mitt liv till er. Om mitt egna race lixom x)

åter till idag: senare kan ni nog gissa vad jag ska göra, elr vissa kanske inte kan de så jag skriver de^^ självklart så ska jag ut och chilla med zara, sen blire till att ta sig hem o plugga o sova (a) är trött som ett jävla as...vene vad jag har gjort :0 haha vem vet kan ju ha varit ngn sak från igår när ja skrämde skiten ur mamma x) (hon sa inte att hon blev rädd, men de vet ja att hon blev...elr riktigt orolig iaf) hehe vi trodde ja hade ätit en sak...(en giftig tiiep xD) fattar inte hur ja kan lyckas me sånna saker, vem lyckas äta en giftig svamp ^^ haha jag vet att de låter helt crazy, but it's true, soo true!! x) men senare på kvällen så blev de bättre igen så de va ju skönt!!

nu ska jag fixa lite saker
puss puss sålänge

(ska försöka lägga in bilder ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!