Olivia<3

2010-10-25 @ 23:38:00

Olivia, gmn, hur kunde de bli så här? alla visste hur lycklig ja va, när ja fick veta, allt visste hur stor kärleken va innan första ögonblicket. Men ändå så blev de så här, ja vet att han gör de mest för att han inte kan släppa de som varit, han vet att ja grät av lycka när ja fick veta, att ja aldrig varit så glad förut.
Men ändå ska du hålla på....haru tänkt på att ja oxå har känslor?
nej, de har du inte, för du kan bara tänka på dig själv.
Men i vilket fall som helst så saknar ja dig min älskade lillasyster, behöver inte känna dig för att få dom känslorna, behöver bara veta att du är den du är. Önskar du fick veta vem ja va oxå, men de är ju inte så troligt att du får veta de.... ja vet vfr, de kmr du kanske aldrig att få göra älskade olivia<3 men ja vet, elr ja hoppas att du får veta de senare, de är ngt ja verkligen hoppas!!!<33
Har inte tänkt på de så mycket innan, men nu kmr känslorna tbx, första ggn ja såg dig o allt. Jag vet hur han vill ha de.  Jag kmr inte släppa dig syster, för man kan inte bara välja vem man vill älska och du är en av dom som alltid kmr ha en plats i mitt hjärta, men du är den ända som inte behövt kämpa för den...för vi är av samma kött o blod, för du är alltid min syster<33

du betyder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!