trött slut borta hemma?

2010-10-23 @ 18:21:45
ah som ni kanske fattade så är ja trött som ett litet as ^^
vet inte vfr!! helt borta känner jag mig x)
men iaf, just nu sitter ja hemma hos mig me zara<3 vi har tiiep varit ute, vi skulle dra till kallhäll o köpa redbull...men maskinen funkade inte där heller så vi drog hem igen :P nu sitter vi o lyssnar massa musik :D sen senare så ska tiiep mammas kille komma o min farbror o mammas kompis me sin son =P trevlig trevlig ^^
men ja känner inte för att vara så social för ja vill helst bara sova xD men de är ju lösdag så man får väl spela lite pigg ^^ men aja =P

puss puss sålänge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!