varför ens komentera om ni inte vågar stå för dom? ORKA vara ''anonyma''

2010-10-27 @ 16:12:18
jag tycker att de e jävligt löjligt o patetiskt när ni kometerar mina inlägg om ni inte vågar stå för era komentarer, de är ju bara fegt. Vad kan hända lixom? de är ju bättre om ni är ärliga och föressten så ska ni veta att ja inte tar åt mig av era komentarer. Om ni vill att ja ska ta åt mig så kan ni ju skriva om själva bloggen och inte om hur jag ser ut, det är ju bättre om ni skriver vad som e bra o vad som e dåligt me mina inlägg och om bloggen, jag kan ju inte rå för att ni stör er på mitt utseende, jag kmr inte ända mig bara för att någon feg jävel inte vågar stå för sin komentar, de vare ju helt sjukt om jag skulle de. Men ni gör ju självklart som ni vill, jag kan ju inte säga vad ni ska göra o inte för det är ju helt upp till er. Men de här skriver jag bara för att ni ska veta, att ni ska veta att ja faktisk inte bryr mig ett dugg om vad ni tycker, jag bryr mig inte om vad ni tycker om mig, bara vad ni tycker om bloggen. Men ni kan ju fortsätta vara ''anonyma'' om ni vill, men ni ska veta att jag inte är helt korkad, jag vet faktiskt vilka som skriver vissa komentarer, men ja säger inget, ni kan ju få känna er smarta o tro att ja inte har en aning om vilka ni e :) men, men, gör som ni vill, men nu vet ni iaf.

nu till vad jag har gjort idag:
idag har jag ju varit i skolan, men ja försov mig (igen). Men så kan de ju va ibland^^
varit sjukt trött hela dan, de har kännts som måndag tycker jag :0 men de kan ju bero på att vi hade ''chema brytande'' i måndags o åkte skridskor (-.-'') och igår så va jag sjuk..men ja kan ju säga att ja blev sjukt glad över att de faktiskt inte va måndag utan onsdag :D för då är de bara 2 dagar kvar till helg. Snart ska ja åka till kista me mamma för ja måste hitta en present till zara som fyller år på fredag, ja vet redan va jag ska köpa tror jag.
Imorgon ska jag o zara dra till kaknästornet o käka för att fira zara :D sen ska vi hämta våra biljetter till på lördag :)
längtar som fan tills på lördag för då äre ''the wave''.
På fredag så är jag inte riktigt säker på vad som händer, de kanske blir till att dra in till stan me zara o träffa lite kompisar eller så drar vi till ''trappan'' o chillar där, för ja tänker inte sitta inne på en fredag kväll o göra ingenting.
Sen på lördag så vet ni ju att ja ska på ''the wave'', så hela dan går väl åt till att fixa sig o planera kvällen me zara, vi drar väll tiiep dit 8-9 å kmr hem runt 2 tror ja :) kul, kul!!
Någon av er som ska dit?
Vad ja vet så ska tiiep hela skolan dit, de kmr säkert va jätte mkt folk :P niceigt fiffan (a)

nu måste jag skynda mig för ska dra snart så kraam på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ghahahahah är du dum eller ? vadå hela skolan ska dit :p de e ingen som ska dit ?

2010-10-27 @ 16:24:48
Postat av: Matilda<3

haha men seriöst orka att du ens komenterade då,jag frågade inte vilka i skolan som skulle dit,ja frågade vilka som skulle dra dit........och orka att du är anonym,din fega sak :). Och föresten så ska typ hela skolan dit, iaf som jag har snackat me,men tro vad du vill. Och tur att de är min blogg då och att jag skriver va jag vill och vad jag vet. Kraaam från matilda

2010-10-27 @ 22:09:33
Postat av: Lizzan <3

Vad är "the wave"?

2010-10-28 @ 19:33:12
Postat av: Matilda<3

vene hur ja ska förklara....tiiep en ''fest'' på lördag i frys



btw, tack för att du inte va anonym...

2010-10-28 @ 20:29:17
Postat av: Lizzan <3

Jaha, varsegod

2010-10-28 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!