Haha

2010-09-29 @ 17:20:26
Asså seriöst, ni som komenterar mina inlägg och kallar mig omogen, man kan ju undra vilka som är så omogna? Inte är de jag iaf. Det är inte jag som är inne på någon annans blogg och kallar andra för saker. Det är Lixom ingen idé att göra de, för jag tar inte åt mig. Ni kan kalla mig hora,fitta,bitch,falsk ja, vad ni vill. Men jag bryr mig inte förns jag fått en bra förklaring till varför :)och hur ska ni kunna kalla mig Det när ni inte ens känner mig? Lite konstigt Lixom xD haha Men ja,ja det är ju erat val om ni vill sitta inne när klaga på mig hela dagarna eller om ni vill skaffa er liv. Nu ska jag vara med en kompis. Hoppas ni också kan hitta på något:) inte så troligt Men ändå. Bara personer som hade tänkt att skriva en onödig komentar ska ta åt sig:)<3 kramar från matilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!