hemma för tillfället...

2010-09-27 @ 19:06:02
cha chaa

kom nyss hem från jakan med zara och ska snart till kista me mamma o shoppa o äta^^ trevligt trevligt!!
om jag hinner sen så ska jag dra hem till zara o skriva en krönika elr ngt....fattar noll.
annars om jag inte hinner det idag så skriver jag den imorgon för då går vi vara i skolan till halv tolv elr när deva :D snacka om bra dag asså, matte provet blev inställt imorgon oxå ^^ kan de bli mkt bättre? så tre lektioner asså....tror de va musik,engelska och tiiep so. Men e inte säker men aja i vilket fall som helst så är det ändå en skön dag!!:D

idag är/har de oxå varit en ganska chill dag, 4 lektioner o sen efteråt så mötte jag upp zara (hon sutade senare för hon har längre hkk än mig idag) så drog vi till jakan för hon skulle klippa sig (blev as snyggt!!!) sen drog vi hem till mig och snart drar jag till kista me mamma....
lägger nog upp lite nya bilder sen när ja kmr hem (tihi om jag orkar (A)) känner mig så jävla lat asså xD men aja^^

haha juste måste berätta ngt roligt som ja o zara såg i lördags kväll!!
vi skulle dra hem till zara för skulle sova där....
så när vi kom ut på min gård så ser vi en kille som tiiep joggar, och så helt plötsligt så var han borta...vi såg han inte, men då hade han ramlat rakt på asfalten rekt ner på mage ^^ haha sen så ställde han sig upp igen,. och sen jag bah, tjaa. han bah kolla på mig o typ vinglade omkring och bah, gooooodmooorgon xD haha sen joggade han vidare....
hahahahaaa jag och zara trodde vi skulle döööö!!! av garv, vi kunde inte sluta garva för de såg så jävla kul ut ^^
till och med dagen efter asså på söndagen, då garvade vi åt de xD haha omg säger jag bara!!

nä nu ska jag dra iväg så puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Zara

DET kallar jag minnen ;D <3

2010-09-27 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!