Chillmode

2011-04-02 @ 22:41:50

Chillad helg än så länge :) även fast det bara e lördag så har min helg varit bättre än vanligt, även fast det har varit lite knas...
va hemma från skolan igår eftersom att jag inte mådde bra, men det blev bätte sen (a)
drog till älskligen runt 10 på kvällen och han va ju typ hur full som helst^^ han hade en liten hemmafest med några polare när jag kom dit, drack inte så mkt, typ öl bara och lite grogg ^^ oopsi (a) nej men de lixom ingen fara, mått bar hela dan och så :) fast Henke har ju typ varit as trött hela dagen och haft ont i huvet, stackars ''/
men det var i alla fall skit kul :)

sov över där och kom hem typ 8 idag, snackade lite med mamma och mange (mammas kille), tröttnade på att vara hemma och drog iväg till jakan och nu är jag hemma hos min farbror och han tjej annica :) treeevlig!!
hihi kom på att jag inte hade bloggat på ett tag så jag lånade deras dator :)

Imorgon kommer zara hem från helsingborg :D så jag ska vara med henne hela kvällen imorgon eftersom att hon kommer hem imorgon kväll typ runt 8 :)

så min mamma lär ju tvinga mig att plugga hela dagen imorgon -.-' va ju på utvecklingssamtal i fredags så har fått värsta mycket jag ska göra för att nå målen i alla ämnen...det roliga är att jag suger på att jobba på lektionerna och alla lärare gnäller på att jag inte kommer klara nationella och som vanligt så lyssnar jag bara med ett halvt öra när dom tjatar (a) hihi men det roliga är att jag på vg och g+ på nationella proven x) och dom fattar lixom inte varför....och det gör inte jag heller haha!! jävligt nöjd i alla fall :D

nej nu ska jag vara social och fortsätta kolla på filmen :)

puss♥

btw, barnmorskan på måndag då, påminn mig
!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

varför ska du till barnmorskan?

2011-04-03 @ 00:50:31
Postat av: Anonym

oj coolt, barnmorskan

2011-04-03 @ 11:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!