Dåligaste uppdateringen EVER!!

2011-04-06 @ 23:24:12
shit!! fan vilken dålig uppdatering det har varit sen i söndags :0 men har haft sjukt mycket att göra och bla bla bla..ah ni kan resten ;)

Ah pallar inte berätta allt som jag har gjort och så :P
men i alla fall..
idag har jag varit i Sollentuna med zara och shoppat, köpt min balklänning ;) fast den tänker jag inte visa för er än, ni får se den samma dag som balen är ;)
haha jag och zara ska ha lika dana klänningar för dom är så sjuukt snygga!!
köpte även ett par solglasögon som var fett med schteekiga och köpte även mitt efterlängtade silvershampoo :D
det var fan det tjejigaste schampot jag har sett xD det var fan mörklila med glitter i^^ fan va hett va? ;)

äh, orkar inte blogga mer, ska fan sova snart tror jag :P

puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!