Godis loooov!! :D<333

2011-04-15 @ 14:17:43
Äntligen har vi fått påsklov!! eller ah, godis lov, det handlar ju mest om att äta godis ^^ haha får fortfarande påsk ägg! :D
Sen är det ju massa annat kul men kan göra på lovet också, eftersom att det är vår och varmt ute så kan man ju festa gaaalet :D haha!!

ska även träffa 2 kompis jag inte har träffat på över ett år, fan va kul!! :D
och sen på onsdag så drar jag iväg till världens ände ^^ haha nej då, söderköping :P

ska försöka hinna med att dra zara in till stan för att ätat sushi innan onsadag också ^^ hon har lixom ALDRIG ätit det!? :0 kan ni fatta det!? det kan inte jag i alla fall! snacka om att missa något, hur kan man aldrig ha ätit något så gott som sushi lixom :0 är fortfarande i chock sen hon sa det...

va även hos läkaren i morse, för att kolla lite saker.
så jag slapp dom 2 första lektionerna, och hade bara en lektion idag och då skulle vi bara läsa :D<3
snacka om skön dag!!

hörs senare
puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!