Kommer bli en upptagen helg som vanligt^^

2011-04-07 @ 23:04:41
hellu, nu har det inte gått så länge sen förra inlägget^^ brukar ju vara duktig på att vara lat och inte orka blogga (a)
men i alla fall..
idag har jag först varit i skolan såklart sen drog jag hem och städade lite för vi skulle ha visning vid 6, eftersom att vi ska flytta om mindre än 2 månader ;)
sen medans vi skulle ha visning så drog jag till zara så fixade vi lite med våra nya navelpiercingar ;) vi hade ju beställt ''best friends'' smycken, så vi bytte från våra gamla till dom nya, så sjuuukt snygga!! :D
haha och smidiga matilda fick för sig att ta bort sin gamla piercing med 2 tänger x) haha skruven satt så hårt så jag fick inte bort den med händerna ^^
men jaja, sen drog vi till kista för zara skulle köpa en jeans jacka, den hon hittade va sjuuukt snygg :0
mötte även några kompisar från en fest, så vi chillade lite med dom och snackade lite och så :)

haha väldigt snabb samanfattning av min dag :P
Ni vet sääker att jag inte kommer blogga så mkt i helgen (som vanligt) (a)
för imorgon ska jag och zara på taco-/filmkväll med några kompisar :)
sen på lördagen ska jag vara med min älskling :D har lixom inte träffat han sen i tisdags :0 visst är det synd om mig?? ''/
sen på söndag så ska ajg på middag på ekerö hos min moster därför att hennes man/kille har fyllt år, så vi ska fira han :)
sen ska vi även ha visning på söndag också, det gick tydligen väldigt bra idag enligt mäklaren, det va runt 10 par här :P fan va kul ju^^

aja vi hörs väl imorgon antar jag :)

puss♥


sooolen :D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!