Måndag!

2011-04-11 @ 23:55:00
Jahapp
måndag igen då, vad finns det att säga lixom? jag typ spyyyr på måndagar ''/

var i alla fall i skolan idag som vanligt då, haha jag och zara gjorde godaste bullarna på hkk'n x) vi fan äger på att baka :0
efter skolan så drog vi och köpta glass och riskakor (haha fråga inte hur vi fick för oss att vi skulle köpa det x))
sen drog vi ner till GU, det är typ det stället vi bor på under sommaren ^^ så nu när det var så sjukt varmt idag så tänkte vi mysa lite där nere :) sjukt mysigt!

sen av någon anledning så hamnade vi hos annica och rasmus, typ va med dom restan av dagen/kvällen :) treevligt värre ju! :D snacka skit och chilla..(typ spela på annicas mobil (a))

kom hem runt typ 9 och sen dess har jag fixat massor hemma.

ska snart måla mina naglar tror jag :) var ju ganska länge sen nu, men det beror ju helt klart på att jag inte har några naglar längre ''/ haha nationella proven förstör mina naglar x)

hörs nog senare ikväll :)

puss♥


har fått massa nya navelpiersingar (a)
på bilden har jag bara en vanlig enkel men ändå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!