Menshumör!!

2011-04-11 @ 00:54:52
Hejsan sötnosar♥

Nu har jag nyss duschat och så kom jag hem för en liten stund :)
har varit hos annica och rasmus, drog dit runt halv 10 tror jag. hade typ värsta menshumöret, har haft det typ hela dagen :0 asså det är sjukt vad arg jag har varit idag.
dagen började bra, vaknade upp hos älsklingen runt kvart över 10, kom på att jag skulle vara hemma 11 ^^ så jag typ sprang till tåget, kom hem lite efter 11 och var tvungen att städa för vi skulle ha visning på lägenheten igen :P
Drog iväg till ekerö 12, skulle på middag hos min moster. ganska mysigt hos dom, som vanligt :)

blev fett sur och irriterad där borta, vet inte vad som hände asså det var sjukt, tror att jag aldrig har varit så arg förut, hade bara lust att slå sönder ngt (inte alls likt mig att vara arg :0)
I bilen på väg hem så blev det värre, satt och bet ihop för att inte skälla ut alla och helt plötsligt så började jag gråta för att jag var så arg, satt och såg skit sur ut med tänderna ihopbitna och så helt plötsligt rann det tårar från ögonen :0 ingen aning om vad som hände...

skulle vara med zara när jag kom hem, men hennes mobil dom när vi skulla dra ut så jag letade efter henne i nästan hela centrum, sen tröttnade jag på det och bestämde mig för att dra till jakan och vara med annica och rasmus, typ 5 min innan tåget kom så kommer zara från igen stans, så hon följde med mig på tåget till jakan och sen vände hon där ^^

var hos dom och chillade tills kvart över 11, tog bussen/tåget hem och nu mår jag såå mycket bättre.
har bytt piercing i naveln igen också, fick 3st av min moster som hon hade köpt i grekland, såå jävla fina är dom :D<3

hade tänkt ta en bild med camen och visa er den som jag har i nu, men den verkar inte vilja funka ''/ knaz, men aja.

nu ska jag fixa lite små saker och sen sooova :)

puss♥


mitt hår har blivit jätte ljust och ser mer naturligt blont ut nu när jag har börjat med sliver shampoo, rekomenderar det starkt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!