Olivia :D

2011-04-12 @ 00:08:05
Juste, hade ju helt glömt bort att berätta att jag ska träffa min lille syster på torsdag :D
fan, det va aslänge sen jag träffade henne, ett år typ :S
hon e lixom 2 år, så det ska bli skit kul, lite nervöst att träffa andra delen av familjen efter att det har gått så lång tid..
känner ju dom i princip inte, jag vet inget om dom och dom vet nästan inget om mig :0
satt och tänkte för en stund sen på allt dom har missat, allt dom inte vet..
tex utseende mässigt,
dom vet inget om min piercing
inte att jag har blekt håret heller, dom tror lixom att jag ffr e brun/röd hårig :0

sen ändras ju jävligt mycket annat på ett år också, saker som man inte tänker på :P

äh! det är egentligen inget att va nervös över, det är ju ändå min andra familj, (biologiskt, men inte som det ser ut just nu)

btw, tror inte ens att han vet att jag ska flytta O.o

puss♥


röd brunt hår, tycks? ;)

lite mindre än ett år sen xD

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Heej! Jag gillar din blogg. Jag har en fråga till dig, skulle du kunna göra en video när du gör dina naglar?



Ps. Känner din syrra "Nicole" <3

2011-05-10 @ 17:05:34
URL: http://lillmadd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!