Tisdag!

2011-04-12 @ 14:15:36
Hejsan och godmorgon på er :)

för min del är det nästan godmorgon asså^^
blev hemma från skolan idag eftersom att jag mår piss dåligt idag! ''/ stackars mig..
men har fått lite mer energi nu än vad jag hade när jag vaknade, så idag blir det en ta-hand-om-mig-själv dag :)
med ansiktskask, fixa naglarna (kanske vanliga tippar?) annars blir det bara färg, en lååång dusch mm..

om jag inte blir allt för självupptagen så kanske jag hinner göra något vettigt också, som att plugga till exempel ^^ men det är jag inte så bra på så vi får se (a)

vad ska ni göra idag sötisar? :)

puss♥


sliiten chey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!