been there, done that!

2011-02-27 @ 12:15:16
Min helg har varit sådär ''/ inte världens bästa asså...
vet inte om jag orkar blogga om i fredags och igår, allt blev bara såå fel!! och så knasigt, tror att det mesta har ordnat sig och så, men igår, eller rättare sagt imorshe, fick jag reda på lite saker som gjorde mig lite lättad, så något possetivt iaf!

Vet inte riktigt vad jag har gjort med mitt öra (!?) det gör jätte ont och kan knappt röra det S: kan man bryta örat??
det är hemskt, hoppas det går över snart!!

vi hörs väl kanske senare då

puss<3

btw, tack (ni vet vilka ni är<3)

Kommentarer
Postat av: säggg abou?

2011-02-27 @ 14:34:03
Postat av: Anonym

de finns inga ben i örat dumbass

2011-02-28 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!