flåt

2011-02-24 @ 23:55:53
förlåt, har inte orkat blogga, men fick nyss ångest för att jag inte har bloggat :0 börjar bli rejält beroende S: jobbigt, men bra!! :)
men iaf, emmy är hos mig idag och ska sova hos mig inatt och vara här över helgen oxå :) idag har vi mest chillat, för jag var hemma från skolan idag för jag mådde inge bra :( hade typ mag kramp ''/ aj säger jag bara!!
sen har emmy även blekt mitt hår en gång till idag så nu är det ljusare igen^^ haha, blir fan aldrig klar^^ efter det så gick vi en promenad ner till centrum för ungefär en timme sen :)

imorgon efter skolan så ska jag och emmy kanske till jakan en snabbis, men vi får se hur det blir med det, efter det måste jag skynda mig hem och fixa mig för senare är den feeeest ;) fett taggad!!!

hörs imorgon

puss<3

randoooom xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!