har faktiskt en anledning...

2011-02-20 @ 20:12:33
chaa alla snyggisar!!
vet att jag inte har bloggat på hela dan..(:S) förlåt för det!!
men jag är faktiskt sjuk, är förkyld och sjuukt slö, men har pushat mig själv att orka med den här dagen så jag har varit ute som vanligt och gjort allt i mitt vanliga tempo, inte så smart!! -.-'
men jag ska nog ändå dra mig iväg till skolan men om det blir värre imorgon så är jag hemma på tisdag, men aja vi får se hur jag mår imorgon :) jag får ju absolut inte vara sjuk på fredag!!

aja, skola imorgon då, inte så värst kul men man måste ju!

och jag vet att jag lovade er bilder från inatt, men lägger in dom imorgon eller lite senare, för just nu är jag sjukt trött och allt jag vill är att sova, men ska nog leta fram en outfit tills imorgon så att jag slipper hålla på med det imorgon :)

puss<3


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

vem är din favoritsångerska ?=) kram <3

2011-02-21 @ 16:59:14
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!