Längtar!!

2011-02-19 @ 13:44:34
sitter med zara nu hemma hos mig, vi snckar lite om i helgen och nästa helg :D
på fredag ska vi ju på fest, vet inte om jag har berättat det men den heter iaf ''club la cabina'', någon av er som ska dit? isf så ses vi ju där :D<3
för er som är intreserade så vet ja inte om det fins någr biljetter kvar men det är ju bara att kolla upp :)
kanske ska börja sälja biljetter jag också, så kan ni köpa av mig i bloggen ^^
skulle det va en bra idé? eller?<3

iaf så ska det bli jätte kul, har inte festat på as länge, men det ske de bli ändring på ;) ska även försöka hinna med att ta massa bilder där till er mina kära läsare<3

puss<3

biljetten, ungefär lika stor som ett visitkort :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!