Dag 3: Vänner :)

2011-01-27 @ 18:41:35
Nu är vi redan på dag 3 :)
som ni ser i rubriken så ska jag skriva om mina vänner :)
Jag e as rädd att jag ska glömma någon :0 de hade ju varit as pinsamt :0
så jag tänkte berätta om dom jag umgås mest med:
Zara : Henne vet ni typ allt om och vad finns det mer att säga? ^^ men hon hamnar först på listan därför att hon är min bästa vän! :D<3
Dilan : Henne har jag nämnt några gånger i bloggen (ganska många faktiskt), brukar även blogga hemma ifrån henne ibland. Vi stå varandra väldigt nära och jag litar på henne till 100% och berättar det mesta för henne. Vi lärde känna varandra i skolan, vi började prata lite då och då och sen visade det sig att vi passade väldigt bra ihop och kom jätte bra överens :D<3
Emmy : Hon har också varit med i min blogg väldigt många gånger :) haha har ju berättat om våran tradition att laga kyckling mitt i natten xD ärligt talat, hon är ett lyckopiller och mitt eget knasbarn<3 Vi lärde känna varandra på en fritidsgård i min skola som heter ''Trappan'', vi började snacka och sen andra gången vi träffades så bestämde vi att jag skulle sova hos dig, haha kmr ihåg när vi skulle hem till henne den kvällen, det var kolsvart ute och vi skulle gå en lååång väg i skogen och vi blev liv rädda så fort det kom en bil elr något xD haha<3
Jacque : Har inte skrivit så mycket om Jacque i bloggen men som ni vet så ska jag träffa med henne i helgen :) har inte träffat henne på snart ett år :0 sen dagen innan sommarlovet.
Vi lärde känna varandra i 8an i skolan, vi gick i samma klass och jag hade träffat dig flera gånger tidigare när jag varit med ewiz, sen en dag i skolan så började du vara med os och jag tyckte de va jätte kul :D vi hade fester och hittade på massa saker, men dagen innan lovet så flyttade du och jag saknar dig som fan :(<333
Det här är bara några få av allihopa, men jag orkar inte skriva om alla, det här är dom som jag står närmast och har mååånga minnen med, älskar er alla<333
Nu är vi redan på dag 3 :)
som ni ser i rubriken så ska jag skriva om mina vänner :)
Jag e as rädd att jag ska glömma någon :0 de hade ju varit as pinsamt :0
så jag tänkte berätta om dom jag umgås mest med:


Zara : Henne vet ni typ allt om och vad finns det mer att säga? ^^ men hon hamnar först på listan därför att hon är min bästa vän! :D<3


Dilan : Henne har jag nämnt några gånger i bloggen (ganska många faktiskt), brukar även blogga hemma ifrån henne ibland. Vi stå varandra väldigt nära och jag litar på henne till 100% och berättar det mesta för henne. Vi lärde känna varandra i skolan, vi började prata lite då och då och sen visade det sig att vi passade väldigt bra ihop och kom jätte bra överens :D<3


Emmy : Hon har också varit med i min blogg väldigt många gånger :) haha har ju berättat om våran tradition att laga kyckling mitt i natten xD ärligt talat, hon är ett lyckopiller och mitt eget knasbarn<3 Vi lärde känna varandra på en fritidsgård i min skola som heter ''Trappan'', vi började snacka och sen andra gången vi träffades så bestämde vi att jag skulle sova hos dig, haha kmr ihåg när vi skulle hem till henne den kvällen, det var kolsvart ute och vi skulle gå en lååång väg i skogen och vi blev liv rädda så fort det kom en bil elr något xD haha<3


Jacque : Har inte skrivit så mycket om Jacque i bloggen men som ni vet så ska jag träffa med henne i helgen :) har inte träffat henne på snart ett år :0 sen dagen innan sommarlovet.
Vi lärde känna varandra i 8an i skolan, vi gick i samma klass och jag hade träffat dig flera gånger tidigare när jag varit med ewiz, sen en dag i skolan så började du vara med os och jag tyckte de va jätte kul :D vi hade fester och hittade på massa saker, men dagen innan lovet så flyttade du och jag saknar dig som fan :(<333


Det här är bara några få av allihopa, men jag orkar inte skriva om alla, det här är dom som jag står närmast och har mååånga minnen med, älskar er alla<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!