Fest next generation :)

2011-01-27 @ 16:48:31
Festen som jag och zara skulle gå på har flyttats, den kanske till och med blir inställd :0 hoppas dom hittar en ny lokal snart!! vi har haft biljetterna i 3 jävla veckor nu och idag fick vi veta att den va flyttad, snacka om besvikna vi blev -.-'
Hoppas den är flyttat till så snart som möjligt, för nu orkar jag fan inte vänta längre haha xD så jävla dryyygt!! :@

men jaja, kanske ska försöka fixa biljetter till festen den 5e feb i fryshuset! Man kan ju inte vänta hur länge som helst bara för att man kanske ska gå på en fest som till och med kanske blir inställd, nej tack!! bättre att vara förberedd med någon annan då haha^^
men zara kanske skulle bort och fira sin kusin nästa helg som fyller 18, men hon skulle tänka lite på det :)

Någon av er som ska på ''fest next generation''? :)<3

puss<3


haha asså lite onödigt stor biljett xD
håller ni inte med?? ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! nu är vinnaren av dagens blogg utsed ;)

Kolla in hit om det var du som vann: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg-torsdag.html#comment

Om du inte vann så får du gärna vara med igen ;)

Drar två vinnare imorgon :)

2011-01-27 @ 16:57:10
Postat av: jag ska inte

jag ska inte

2011-01-27 @ 17:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!