Fler och fler typ ^^

2011-01-30 @ 17:52:49
läsarna blir bara fler och fler :)
shit vad kul!! men jag känner att jag inte riktigt kan skriva om vad jag vill längre, shit va töntigt det där lät x)
men iaf, jag känner att jag måste hitta mer intressanta ämnen att skriva om för ni kanske inte bara vill läsa om vad jag har gjort idag och så? elr vill ni det, elr måste jag skriva mer intressant? :)
en sak ska jag iaf bli bättre på och det är att lägga in fler bilder :) det lovar jag!!

btw, jag e singel, elr nej det är jag inte, e ''på G'' ^^ And I love it!!!

puss<3


Kommentarer
Postat av: zara

måste säga.. de e braaaaa att du e singel nu.. de märks att du mår bättre<3

2011-01-31 @ 00:48:01
Postat av: Anonym

tönt , På G kan man vara med flera, så du e singel , lol , omg.

2011-01-31 @ 17:54:28
Postat av: Korrekta dig:

När du är singel , kan du ändå vara på G med flera , men om man är på G med 5+ nåt sånt , kan personen klassas som en player, men du är fortfarande singel.

tänk på det!

2011-01-31 @ 18:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!