Kommer inte hinna skriva så mkt idag ''/

2011-01-29 @ 12:08:23
Först vill jag bara säga till er som inte fattade att emmy dreeeev igår, hon ser faktiskt inte ut så ^^
http://chokladbollar.webblogg.se/ <--- hennes blogg :)

tillbaka till idag, kommer inte hinna blogga så mkt idag, för jag kommer ha fullt upp, men jag ska försöka hinna lite då och då :)
om ett tag ska jag dra och träffa jacque och zara, vi kommer typ snacka i mun på varandra xD eftersom att vi inte har träffats på aaas länge!! ''/

aja, nu ska ja fixa mig :)

puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi fatta! x) , skojade lite gran

2011-01-29 @ 13:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!