Svar på frågestunden!

2011-01-31 @ 13:59:25
Anonym: Vf bråkar du och emma och lizzan?

svar: Vi bråkar därför att dom 2 tyckte att jag och zara har förändrats så mycket sen vi började i 9an, dvs när vi bärjade umgås mycket med varandra och sen gnällde dom över att jag och zara va med varandra hela tiden, men det är väl inte vårat problem? :)

Anonym: Har du haft sexuellt samlag med någon?

svar: höhö den frågan tänker jag faktiskt inte svara på, för mina föräldrar och vissa släktingar läser min blogg och jag vill lixom inte att alla dom ska kunna läsa det ^^ men ni kan ju säkert gissa? :P

Anonym: Tjänar du pengar på din blogg?

svar: Japp, det gör jag :)

Anonym: När kan du känna dig atraktiv till män? ;)jag menar vad gör män/killar som gör att du känner dig attraktiv till de?

svar: det tänker jag inte heller skriva här. det är mitt privat liv (a)

Stockholms brudiish: Hur mår du idag? :D

svar: shit, det är vad jag kallar en seriös fråga xD (elr inte) men aja, jag mår iaf toppen :D

XxXxXxXXxxXXXXXXxXXxxXxxXxxxxXXX: Är du kär i någon?

svar: ja, det är jag ;)

XxXxXxXXxxXXXXXXxXXxxXxxXxxxxXXX: Vad är dina intressen?

svar: på fritiden är jag väl mycket med vänner och händer runt lite, nä men shopping, vissa sporter (ibland) och sånt :P tycker inte om den frågan för jag vet verkligen inte vad jag ska svara på den ^^

Anonym: vem är du på "g" med?

svar: hehe du är nog inte den enda som undrar, så ni kan väl få gissa :) börjar på S (a)

puss<3

Kommentarer
Postat av: en ytterliggare fråga:

Är s , simon?

2011-01-31 @ 17:53:29
Postat av: Du menar är s, simon som matilda är på g? , jag undrar det med. är de så svara:

2011-01-31 @ 18:17:14
Postat av: Emmy

Steve!

2011-01-31 @ 23:27:18
URL: http://chokladbollar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!