10 saker ni kanske inte visste om mig...

2011-06-25 @ 04:55:03


1. jag hatar orden purjulök och gurka, så jävla fula ord...ursh!!
2. jag kan inte säga jordgubbe...utan jag säger jolgubbe :$
3. kan heller inte säga schizofren...säger skitskofren :$
4. jag har fräknar xD
5. byter väldigt ofta hårfärg men min naturliga färg är ginger ^^
6. jag blir lätt kär, men tröttnar också väldigt lätt
7. jag berättar allt för min mamma, tro mig, hon vet saker hon önskar hon aldrig hört xD
8. jag har varit i slagsmål
9. mitt självförtroende högt som satan, jag älskar mig själv helt enkelt!!
10. jag hatar ljudet av när min mamma äter knäckebröd och även när min bror häller ngt från en tillbringare i ett glas....det är det absolut värsta jag vet..och när ngt smaskar!!

puss♥


ganska vettig bild, just for U (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!