Dom ser, dom hör, men dom säger inget....tre små apor!

2011-06-18 @ 08:25:15
Nu har jag varit vaken hela natten, tänker inte sova ngt idag, haha pallar inte sova bort hela dagen!!
kanske lägger mig en stund senare och ber ngn väcka mig för annars kommer jag inte orka med min dag :P

antar att det blir fest med tre små apor ikväll, nice huh? haha dum fråga, alltid nice med krök (a)
men innan det måste jag orka med shopping i kista antagligen och sen blir det nog en snabbis till stan också, måste även be mamma fylla på mobilen och ska fixa buss kort :) lixom de e ganska jobbigt att inte ha buss kort när man måste ta bussen vart man än ska :P är verkligen inte van vid det här^^

får se hur mycket jag hinner och orkar med idag, men de kommer bli kul iaf!!
nuuu blir det bad

puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!