En känsla, något obeskrivligt, en sanning....

2011-06-01 @ 02:41:34
Om sanningen ska fram, så vet jag inte vem du är.
Du fanns där, en gång för länge sen,
Du såg mig, du lärde mig livet,
Det var tiden, när man var liten,
Man visste inte mycket, så varför skulle det vara annorlunda för mig,
Jag såg dig, men jag såg inte vem du var,
Du betydde något, för du fanns där,
Du lärde mig, de va tiden då du var stolt,
Jag kände mig älskad...

Nu vet jag inte vem du är längre!

Idag (igår?), visade du vad jag betydde för dig, jag känner dig inte längre...
jag är inte din dotter längre, du har en ny - hoppas hon får känna kärlek hela livet, det behöver hon!

Jag är ett svart får och det vet jag, jag skäms inte över det, jag visar bara att jag lever!
jag klarar mig utan dig!

Gör mig bara en liten tjänst, snälla!
Lek inte att du är min förälder längre, lägg dig inte i om du inte verkligen bryr dig, snälla försvinn, du gör det bara värre...

Peace Out!♥



Kommentarer
Postat av: Annica

Du har så många runt dej som bryr sig o finns där så skit i han. Han är inte VÄRD att kallas din pappa... Det e vad jag tycker o du vet ju som sagt vart vi finns om du vill prata el bara vara .. Vår dörr e alltid öppen för dej o det hoppas jag att du vet . Älskar dej gmn.

2011-06-01 @ 09:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!