ja, hej igen antar jag :)

2011-06-23 @ 19:37:53
haha hejsan bloggen!

skriver för eran skull nu, har inte lust att blogga egentligen men nu gör jag det iaf ^^

har haft fullt upp att lära känna folk här i brunna^^ och själv tycker jag att det går skit bra och jag trivs som fan här :D det bästa med brunna är ju att det händer saker precis hela tiden!!

dom senaste dagarna har det varit så gryymt dåligt väder, så har inte haft så stor lust att gå ut...det är förfan sommarlov och det har vädret är verkligen inte okej!!?  tror att det är ganska många som håller med om det faktiskt ;)

men i måndags var jag iaf och shoppade, om jag orkar så lägger jag in bild på allt jag köpte :) fick iaf med mig snyggaste bikinin ever hem!! ååh haha är verkligen helt kär i den, diamanter och sånt på den :D<333

puss


haha hade ingen vettig bild som brunett xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!