Midsommar!!

2011-06-24 @ 14:43:43
hejsan och glad midsommar på er! :D

hoppas solen håller i sig hela dagen, fast det tror jag egentligen inte om man tänker tillbaka på alla andra midsommrar (skriver man så? haha är det ens ett ord...??)

vad har ni för planer idag då? :)

själv ska jag snart gå ner och baka en tårta haha x) bara för att jag är så sjukt grym på det! ;) sen ska vi grilla och bara softa hemma, sen får resten av familjen göra vad dom vill för jag ska iaf på fest ;) woop woop!!

hoppas tågen och bussarna går som dom ska...lixom det är ju redan drygt att åka till märsta...tänk om det är massa tåg inställda ''/ INTE okej isf! -.-'

hörs senare

puss♥


har ffr inga vettiga bilder som brunett...:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!