Ändrade planer :P

2011-03-28 @ 22:32:07
Kvällen blev inte som jag beskrev den, utan mycket bättre :)
när jag skulle följa med zara en bit när hon skulle hem så bestämde vi att hon skulle sova här istället så kunde vi plugga tillsammans och så :) så ikväll blir det bara mys med bästavännen!! :D
Vi blev påminda för en liten stund sen om att vi har nationella i no imorgon bitti :S oopsi (a)
det hade vi totalt glömt bort så vi måste läsa lite om lösningar till samarin eller ah bustabletter i alla fall :P

Så som ni ser har vi ganska mycket att plugga på ikväll så vi kommer vara riktigt upptagna, eller kanske inte, vi är ganska snabba på att plugga :) eller i alla fall jag, jag brukar få trycka in engelskan i zaras huvud x) men självklart vill jag ju att hon ska lära sig :)
Hon duschar just nu och efter det så lär vi ju snacka lite och plugga och sen kommer vi antagligen fixa våra hår, som vi alltid gör innan vi somnar xD haha vi är verkligen riktiga tjejer ;)

Imorgon kommer Henke hit också :D mys!!<3
men är fett orolig för att min morsha ska skämma ut mig, för det är hon ganska bra på...
men vi får se hr det går efterom att det är första gångon dom träffas...

nu ska jag fortsätta äta mitt godis :P

puss♥




Kommentarer
Postat av: Annica

HAhah trevligt att han kommer ;) vi ska ev oxå till er idag jag o din tokiga farbror o hunden ... Men jag lovar jag ska INTE skämma ut dej gumman o Ralle tejpar jag käften på !! haha

Puss o ha en bra dag i skolan

2011-03-29 @ 09:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!