Dagen..

2011-03-28 @ 19:33:42
Min dag har varit rätt chill
va inte i skolan på grund av att vi var tvugna att avliva min bebiis imorshe, därför mådde jag självklart dåligt eftersom att det var min katt men aa, det var ju bäst för henne själv :) man kan ju inte hålla henna vid liv för min skull, var ju tvungen att tänka på henne..♥

Men har varit med zara hela dagen och vi drog till Väsby ett tag och träffade en kompis och mötte jonte.
kom nyss hem för jonte skulle äta i centrum, så snart ska jag gå och rota bland hans kläder för att vi gjorde en liten deal, om han fick låna pengar av mig till kebab så skulle jag få låna en tröja av han som jag kan ha imorgon :P haha han är så jävla lång så det är perfekt med hans tröjor till thights eller ett par thighta jeans ;)
Orkar lixom inte anstränga mig i min outfit när jag bara ska till skolan :P

senare så ska jag ha lite ''mini spa'' hemma tänkte jag, men ansiktsmask och hårinpackning och sånt :) sen om jag får tråkigt ikväll så ska jag kanske höra med annica och rasmus om jag får störa dom ikväll ^^ bara för att jag inte orkar vara hemma och tänkka/tråka restan av dagen.
Men måste även plugga massor till ett engelska förhör imorgon, brukar inte plugga till engelskan men jag måste fan börja med det nu :P och kommer även att behöva plugga masssssor med so :( guud, jag orkar verkligen inte, men jag måste börja ansstränga mig i skolan nu asså...har utvecklingssamlat på fredag oxå :0 åååångest!!! :0

puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!