gud vilken dag...

2011-03-23 @ 21:33:54

Herregud vilken dag det har varit..
Katten har varit hos veterinären på typ en kontroll eller va man ska säga, senare fick vi åka tillbaka med henne så dom kunde lägga in henne på djur sjukhuset med dropp och allt ''/ nu har hon nyss komit hem och dom har typ tagit 1000 blodprov på henne..stackars..

Sen fick jag reda på att jag ska flytta den 1 juni -.-', vi fick tydligen huset vi la ett bud på...så nu ska man bli brunnabo...
orkar inte flytta igen asså -.-'

har egentligen ingen lust med någonting just nu, vill bara åka iväg någonstans eller va hos henke..
Men imorgon natt så ska jag sova där igen så behöver inte längta ihjäl mig (a)<3

aja, har nyss duschat och väntar på att håret ska torka så att jag kan platta det och sen tänkte jag locka det om jag orkar och om det inte blir för sent för måste sova mkt inatt, är fan helt slut :0

hörs kanske senare<3

puss<3


Kisses :*♥

Kommentarer
Postat av: Annica

Det blir nog bra med Brunna ;) menar det blir ju större iaf o saknar du "city" för mycket så vet du ju vart vi bor hehe..

Inte kul det där me Kitty men det e bara o hoppas att det ordnar sig!!

Puss o kram gumman

2011-03-24 @ 16:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!