Hemma..,

2011-03-27 @ 14:13:50
kom hem från zara för ett tag sen, dom skulle fira hennes lille syrra inne i stan på något som liknar typ ''fångarna på fortet''. med gothic (stavning?) tema, så igår fick jag sitta och locka zaras hår i 2 timmar, hehe lite drygt i slutet men aja, vad gör man inte för en kompis? :)

Vi kanske skulle träffas senare när hon kommer hem, men det beroe på hur sent det blir och om jag fortfarande e hemma då :)

Måste hinna stor städa mitt rum också, innan halv 4 imorgon för då kommer typ en mäklare/fotograf och ska ta bilder på lägenheten -.-', för som jag redan har sagt så ska vi flytta..,
och jst därför står magnus och spacklar/slipar och målar om vardagsrummet för han störde sig på att det inte var helt jämnt innan ^^

ska ta det lite lugnt nu och sen fixa mig :)

puss♥


zaras hår^^

hahaha!! zara förlåt för bilden men va bara tvungen x)<33

zara's syrra zindy, erkänn att hon e söt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!