Herregud...

2011-03-22 @ 01:13:07
Herregud vilken kväll asså, humörsvängningar.se (!!!!!)....
behöver egentligen inte säga så mycket mer om det än typ...PMS!? haha, ja nu vet ni det också ^^
intressant va? haha aja skit samma!!

orkar inte lägga upp bilder på det jag har köpt, har inte ens tagit kort på det, men vi får ta det imorgon eller en annan dag..
nu är jag iaf blond, på riktigt. är verkligen jätte, jätte nöjd :D<3

Sen kan jag ju berätta att mäklaren kommer hit imorgon, har inte så mycket koll på vad han ska göra här, höhö men inte så svårt att gissa kanske...jaja, vi får se vad som händer, men jag trivs iaf jätte bra här i centrum och vill egenligen inte flytta men vad kan jag säga om saken? vi får ju inte platts här längre, vi är ju fler nu än vad vi va för ett år sen...^^

medans han är häs så åker jag iväg och träffar min älskling, måste hinna va med han i veckan för han ska jobba hela helgen ''/ but that's life..,


nu måste jag försöka sova, kan egentligen inte, har försökt men det gick inte...ååh!! blir snart gaalen!!
men nu ska jag leta efter sömntabletter och se om det hjälper ;)

puss<3


ser ni hur ljust håret har blivit? ;) schteeek!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!