Måste tydligen blogga..

2011-03-24 @ 16:36:58
Ah zara gnäller på mig när jag inte bloggar, haha hon håller fan stenkoll på när jag har bloggat eller inte och hur mkt jag har bloggat och allt möjligt sånt ^^
Men ibland är det faktiskt så att jag bloggar bara för hennes skull hon gillar att läsa min blogg tydligen :D

Kommer inte blogga mer idag faktiskt, för jag ska dra iväg och sova i årstaberg så jag antar att nästa inlägg kommer imorgon eftermiddag/kväll typ (a) men ja...ni får helt enkelt inte sakna mig för mycket medans jag e borta ^^
haha fan jag får bara mer och mer ångest för varje dag jag inte bloggar så bra, så ni behöver inte tro att jag inte tänker på er för det gör jag faktiskt :D<3

haha zara sitter på andra sidan min data just nu och hänger öve med huvudet för att kunna se vad jag skriver -.-' får fullt av hennes hår på tangenterna...-.-' knäppis!!

aja

puss♥


soulie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!