Ni vet...

2011-03-26 @ 17:39:00
Ni vet hur mina helger ser ut för det mesta..fest,fest och på söndagen dööd!! ;)
för det har ni läst ungefär varje helg :P
Så igår var jag på club fest igen, i bromma/alvik...tror jag det va, bra koll jag har va? x)

fick skjuts hem sen av mange, var sjukt trött så jag somnade i bilen på vägen hem, haha vaknade av att bilen stannade och då va vi vid donken och jag ba ''åh!! donken!! :D'' haha då känner man sig mogen asså ;)
så va jag så trött att jag knappt kunde läsa heller så jag trodde att en hamburgare hette Cp chees, haha det hade dom andra skit kul med (a)

zara sov även här inatt fö vi kom hem ganska sent så hon orkade inte gå hem och jag hade inte ens låtit henne gå hem ensam då heller :0 vad som helst kan ju hända! ''/

ah idag ska jag vara med zara igen, hon drog hem för en stund sen för hon skulle fixa sig och sen äta hos sin farmor :) jag har nyss duschat och vait och köpt godis, haha ni hör ju vilken tjockis jag e (a)

aja vi hörs nog senare

puss<3


eh ah, drogad man ser ut då xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!