Ooh!!

2011-03-26 @ 23:50:52
Ooh!! jag bara älskarred bull ;) speedoooo!! xD
haha blir på sjukt bra humör asså ;) och det gillar vi starkt :D

är hos min habibi zara just nu, ska sova här inatt :) mitt andra hem, min andra familj och min blod syster<3
ärligt talat så är jag nästan aldrig hemma nu för tiden, sover nästan aldrig hemma heller (a)
upptagen chey asså ^^
ska till exempel sova här på onsdag till torsdag pch från torsdag till fredag också :D och imorgon ska jag sova hos min älskling igen.
men det är mitt liv och jag som bestämmer :) älskar mitt liv så grymt mycket :D<3333

nu ska vi kolla på film och äta ostbågar ^^

puss♥


zara har så psykade bilder på mig på sin dator asså x)
men dom bjuder jag på när jag e här (a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!