TrötteR.se ~^.^~

2011-03-21 @ 19:11:17
Nu har jag gjort mig tid för att hinna blogga, haft en väldigt hektisk dag men ändå ganska bra ;)
känner mig väldigt duktig med tanke på att jag inte har sovit något inatt, börjar nog få tillbaka mina sömnproblem..''/ guud hoppas verkligen inte att det är så, kommer inte orka med det en gång till. jag hade jätte svårt att sova ett tag, jag va ute och gick på nätterna för jag hade så mkt energi och för att jag blev så uttråkad.., verkligen inte kul!!

Men i alla fall, var i Sollentuna och shoppade med zara, lägger upp bilder sen på det jag köpte, blev typ bara bas tröjor och inget speciellt alls.
Köpte även hårfärg så ska be min mamma att bleka mitt hår idag, haha vilken färg är jag inne på nu? xD typ 6e? Men nu köpte jag en as ''stark'' blekning, så hoppas det blir bra :) ska även ha i det lite längre än vad som står, det ger ju extra effekt ;)

Kom nyss hem förresten, har varit på visning på ett radhus i brunna (!?), jaa...antar att jag ska flytta och det blir nog innan sommaren, fan! jag orkar inte flytta IGEN, har ju inte ens bott på det här stället i ett år ens? ''/
Dessutom är det lite drygt att flytta runt i kungsängen hela tiden, har snart bott överallt ju...

aja ska nog snart bleka håret och äta, ta kort på mini shoppingen och lite sånt. men vi hörs lite senare :D

puss<3


allt e som vanligt men inget är som förut..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!