We almost made it (a)

2011-03-31 @ 15:22:52
Vi klarade nästan att komma i tid till skolan, råkade ligga och dra oss lite väl länge ^^ men vi kom bara en kvart/20 min försent :) vi missade ju typ inget då, vi läser alltid i en kvart i början av svenskan så tekniskt sett så missade vi bara 5 min (a)
men vi båda lyckades faila so provet ''/ men aja, omprov på fredag nästa vecka..
känner mig as duktig eftersom att nu har jag kollat upp vad jag har missat i alla ämnen och fått alla papper jag behöver, wihoo Matilda goes duktig ;)<3

Men i alla fall, kom nyss hem för vi fick sluta tidigare från idrotten eftersom att vi hade typ ''dans prov'', aah nu hör ju hur det låter så ni behöver inte ens fråga x)
Ska käka Billys pan pizza (eller hur de nu stavas?) med zara nu och sen ska vi fixa oss lite, eftersom att vi inte hann det imorse :)
sen om en timme ungefär så ska vi dra till centrum och möta älsklingen :)<3
så vi kommer väl antagligen hitta på ngt, inget bestämt än men ändå :)

hörs senare

puss♥


hett va?? ;)

hahaha ännu hetare x)
har skit kul hos zara när jag ska välja bilder, hon har en hel mapp me minnes bilder och biler på oss :D<3
skit kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!