Wihooo i'm blogging ;)

2011-03-31 @ 00:36:50
haha otroligt nog fick jag lust att blogga lite :D
men det är ju bara bra, visst? ;)

I alla fall, är hos zara nu, ska ju sova här inatt och imorgon :)
vi har haft lite onsdagsmys med chips och popcorn, bänkade oss framför tv'n och bara chillade gaalet ^^

just nu sitter jag ensam i zaras rum, har nyss torkat håret med en hårtork för bara andra gången i mitt liv (!!!!) kan ni fatta att jag aldrig använder en..? jag måste fan köpa en, det är såå mycket smidigare ju, men jag få ta det innan jag flyttar, ska köpa ganska mycket nya saker till nya rummet, massa små saker som tex en hårtork då, ni vet såna små saker man inte tänker på :)
Nu kom zara nyss in i rummet så nu antar jag att hon ska små fixa lite och sen måste vi plugga so tills imorgon.
skulle ju ha haft so förhör/prov idag men jag var hemma idag för jag mådde verkligen jätte illa :( inte kul alls...
så jag har typ sovit nästan hela dagen..
sen kom zara hem till mig och muntrade upp mig :D hon får mig alltid på så bra humör, förutom när hon ska pilla i mitt hår 24/7 xD haha blir så jävla irriterad då x)
men jag älskar dig endå gmn<33

nu ska jag vara social med zara och lyssna på musik :D<3
hörs kanske senare :)

btw, någon som vet var man kan köpa rosa hårtorkar? (a)
vore as schysst om ni kunde länka till någon hemsida, det är ett måste att dom ska ha rooosa (måste matcha nya rummet ;))

puss♥


trött matilda i skolan!! heting va!? ;)

Kommentarer
Postat av: "faster" annica mohahah

Kolla på den Media Markt rätt säker på att dom har rosa dära...

2011-04-01 @ 14:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!