Det spelar ingen roll hur långsamt du går, bara du inte stannar.

2011-05-15 @ 21:12:40
Just nu käns ingenting bra, mår sjukt dåligt. har över 40 graders feber och det gör ont i halsen att andas....
Vaknade med lågt blodsocker och kunde fan inte röra mig :S hate this fucking shit!!!
desutom tror jag att jag måste gå till skolan imorgon även fast jag mår som jag gör... för jag kan inte missa något just nu i skolan för då blir det jobbigt som fan...''/
så jag antar att jag ska pallra mig iväg mot badrumet och duscha, känner att jag behöver det.
ska nog äta också, har bara ätit godis och ost popcorn på hela dagen x) haha!! jag och zara låg och tjockade oss i min säng och kollade på tv och snackade massa skit om allt och inget^^
och tack din gullunge för att du tagit hand om mig hela dagen, jag älskar dig <3333

aja, ska försöka ta mig ut och röka nu, blää för fresh cigg men vad ska man göra när det är det enda som funkar för halsen? :S
sen ska jag nog äta/duscha och sen börja packa lite kartonger....

hoppas ni har haft en bättre dag än mig :)

puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!