ღEn kärlek skriven i stjärnorna, nu och föralltidღ

2011-05-17 @ 19:24:16


Den här tjejen är min livsglädje, min habibi, mitt hjärta, mitt ALLT♥
Våra minnen tillsammans är så oslagbara och när jag känner mig nere eller bara allmänt deppig så tänker jag tillbaka på vår underbara tid! På alla roliga stunder när vi bara har fuckat ur och tagit allt med en nypa salt. Som när vi skulle till Gullmarsplan och hamnade i Skarpnäck x) och valborg, abrahamsberg, högdalen, mördarbacken och aa du förstår vad jag menar med dom ställena♥
Du är den jag litar mest på, du förstår mig och du kan mig utan och innan likaså som jag kan dig och förstår dig också gmn! Min kärlek till dig gär verkligen inte att beskriva, det finns inga ord som är tillräcklingt starka för att jag ska kunna framföra känslan, man måste känna dig för att fatta vilken underbar person du är och det krossar verkligen mitt hjärta att du ska flytta ifrån allt, men jag lovar att minnena kommer alltid finnas kvar och det kommer du också, alltihop i mitt hjärta och det är där dom kommer stanna och det vet du lika väl som jag...♥ Jag skiter i hur långt du flyttar för jag vet att vi alltid tar oss till varandra vad som än händer och kärleken finns alltid kvar och jag kommer ner till dig och du får komma upp hit också!!♥ annars får vi göra som sist du va där nere utan mig, det jag sa på telefon ''vi möts halvvägs'' haha x)♥
Kan inte sluta skriva, orden blir bara fler och fler dom vill inte ta slut, antar att dom är som oss...tar aldrig slut och bara fortsätter och blir bara starkare och starkare....♥
Det som inte dödar oss gmn, det gör oss starkare!!

älskar dig syster, hand i hand livet ut♥

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!