Förlåt för veckan som varit! :$

2011-05-26 @ 09:08:12
Inte skrivit något alls på en vecka nu :0
förlåt och bla bla... ni kan redan det där :)

hm, vad har jag missat att skriva om...? min underbara helg i sigtuna (?) och min födelsedag som va igår ;) så nu e man 16 bitches!! ;)

aja, vi tar det sen (a)

idag ska jag iaf dra och shoppa, kolla balskor :) eftersom jag ska på bal på onsdag (a) så allt är fixat förutom skor, men har hittat ett par fett snygga på scorett, hoppas dom finns kvar i rätt storlek :0 har as svårt att hitta skor i min storlek som e snygga, lixom mina fötter har krymt (ja, det är sant) hade 39 för ett år sen och nu har jag 36-37 :S hur konstigt är inte det..??

men hörrni, nu måste jag dra mig iväg mot skolan, började för en timme sen x)

puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!