Godmorgon!

2011-05-30 @ 07:32:24
Godmorgon, bara jag som är på strålande humör denna måndag? :D

vaknade till min förvåning, bfrukar alltid försova mig på mornarna x) men inte idag inte, vaknade klockan 6 och låg och drog mig till halv 7, mm underbara morgon :)
gick upp och bytte om till mjukiskläder och satte mig o vardagsrummet med en stoor kopp O´boy (a) så man fick väl en liten sockerkick ;)

packade halva natten igår så nu äre momt som fan i mitt rum, det ända som finns kvar i rummat just nu är mina kläder och smink och lite andra småsaker som jag behöver innan torsdag :) känns så skönt att nästan vara klar med packandet :) så jag slipper stressa sen.
Fick lite panik igår också mitt i natten när det var lådor och saker exakt överallt!! -.-' så gick ut på en liten promenad mitt i natten haha xD

Sen efter packandet så låg jag och pluggade so i en timme så nu kan jag exakt allt om hunduismen, så känner mig väldigt säker inför provet jag ska göra idag :)

nu ska jag fixa det sista innan jag ska gå!

puss♥


just nu, crapig bild med camen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!