Måndag!

2011-05-16 @ 08:55:14
Godmorgon denna underbara måndag...

eller aa, den är inte alls underbar, den suger än så länge. vaknade lixom av att jag inte kunde andas för att halsen va svullen så har ansträngt mig för att kunna andas...kan inte dricka heller och nu när jag svalt 2 alvedon så smakar det blod i munnen för att det rev så mkt i halsen....
men aa godmorgon lixom...

Men ska till vårdcentralen 10.20 idag så det är typ om 2 timmar, tror nog att jag står ut tills dess..hoppas det iaf.. :)

har även en tanke på att operera bort mina halsmandlar...det kan man väl göra? :0 för om man kan så ska jag helt klart göra det!!

nu ska jag ta det lite lugnt för orkar inte skriva mer

puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!